ارز دیجیتال بيبی دوج (Baby Doge)| رشد چشمگیر در 24 ساعت

بروزرسانی در19 اردیبهشت 1403
ارز دیجیتال بيبی دوج (Baby Doge)| رشد چشمگیر در 24 ساعت
درصورتی که ارز دیجیتال بيبي دوج (Baby Doge) طبق گفته‌های مدیران و برنامه نویسان  پیش برود و در صرافی‌های معتبر ثبت شود، پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت.

این روزها دنیای كريپتو كارنسی تحت تاثیر حرف‌های ایلان ماسک بالا و پایین می‌شود. چندی پیش، باز هم ایلان ماسک با انتشار توییت‌هایی از یک رمز ارز جدید، توجه همگان را به سوی این رمز ارز جلب کرد. رمز ارزی که توسط ایلان ماسک معرفی و معروف شده است، بیبی دوج (Baby Doge) نام دارد. 

متن پیام توییتری که ایلان ماسک در صفحه شخصی خود منتشر کرد به این صورت بود:

Baby Doge, doo, doo, doo, doo, doo,

Baby Doge, doo, doo, doo, doo, doo,

Baby Doge, doo, doo, doo, doo, doo,

Baby Doge

این متن برگرفته از یک آهنگ مخصوص کودکان است که به صورت مستقیم اشاره به این رمز ارز دارد. 

پیدایش ارز دیجیتال بیبی دوج (Baby Doge) 

در حدود یک ماه پیش، رمز ارز بیبی دوج (Baby Doge) در بستر بایننس عرضه شد. حمایت‌ها و معصومیتی که میم این ارز دارد، باعث شده است در مدت یک ماه طرفداران و هواداران زیادی را سمت خود جذب کند. البته، این حجم از طرفداران تنها به خاطر دلایل ذکر شده نیست، بلکه مزایای زیادی دارد که در ادامه به صورت کامل توضیح خواهیم داد.
بيبی دوج خواستار تکمیل ویژگی‌های پدر خود یعنی دوج کوین است. در واقع، با بهبود سرعت معاملات، ایجاد سیستم هوشمند استيكينگ و تورم زدایی، قصد تحت تاثیر قرار دادن پدر خود یعنی دوج کوین را دارد. هدف این رمز ارز کمک به موسسات خیریه نجات سگ‌های بی‌خانمان می‌باشد. در ابتدای شروع فعالیت بیبی دوج، تیم پروژه با سوزاندن 20% از توکن‌های آن باعث کاهش عرضه در نتیجه افزایش قیمت شدند.
قیمت این ارز تازه متولد شده در تاریخ (7 july ) در حدود 0.0000001$ ثبت شده است.

کدام صر

اگر نمی‌دانید که از کدام صرافی این رمز ارز را خریداری کنید، در جدول زیر به چند صرافی که این ارز را پشتیبانی می‌کند اشاره شده است و با کلیک بر روی ثبت نام صرافی منتخب می‌توانید ثبت نام کنید و ارز بیبی دوج کوین را خریداری نمایید. 

بیبی دوج را می توانید از صرافی های زیر خریداری کنید.

لوگو صرافینام صرافیلینک ثبت نام
صرافی رمزینکسثبت نام
در صورت ثبت نام 400 میلیون عدد 
بیبی دوج هدیه بگیرید!
معتبر تا 25 خرداد!!
ثبت نام

عملکرد رمز ارز Baby Doge 

بيبي دوج از پلتفرم پيلد فارمینگ (Yield Farming) که یک طرح مانند طرح‌های هرمی است پیروی می‌کند. عملکرد این رمز ارز به این صورت است که، هر بار کاربری با استفاده از بیبی دوج معامله‌ای انجام دهد، 10% از هزینه معامله از او کسر شده و در بین بقیه سرمایه‌گذاران تقسیم می‌شود. این تقسیم نیز به این گونه است که، هر سرمایه‌گذاری دارای سرمایه بیشتری باشد، سهم بیشتری دریافت می‌کند. در نتیجه به سرمایه، سرمایه‌گذاران افزوده شده و افرادی که در قسمت تحتانی هرم قرار دارند سکه‌‌های بیشتری بدست می‌آورند. 

تفاوت دوج کوین و بیبی دوج در چیست؟

این سوال شاید فکر بیشتر افراد را مشغول کند که، چرا نام این دو رمز ارز در این حد به هم شباهت دارد. آیا این دو ارز دیجیتال ارتباطی با هم دارند یا خیر؟ در ادامه این مقاله تفاوت‌ها بین این دو ارز دیجیتال را بیان خواهیم کرد.

بیبی دوج (Baby Doge) از نظر فنی هیچ ارتباطی با دوج کوین (Dogecoin) ندارد. دوج کوین، یک ارز رمزنگاری شده است که بلاک چین مختص به خود را دارد، این در حالی است که، بیبی دوج توکنی است که در یک بلاک چین دیگر فعالیت می‌کند. دوج کوین یک فورک از لایت کوین است که منقرض شده است. لایت کوین، جزء ارزهای برتر در بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد. این در حالی است که، بیبی دوج (Baby Doge) به عنوان یک توکن BEP-20 در زنجیره بایننس فعالیت می‌کند. در نتیجه Baby Doge از نظر فنی شباهت بسیار زیادی به شیبا اینو دارد.

پیش بینی آینده قیمت ارز دیجیتال baby doge

با توجه به پروژه‌های میم کوین، پیش بینی قیمت این ارز و آینده آن تا حدودی غیر ممکن می‌باشد. زیرا، تا اینجا هم رشد آن بر اساس احساسات پیش رفته است. همچنین، به دلیل کمبود مبانی تجزیه و تحلیل برای تفسیر این ارز تازه متولد شده، پیش بینی روند بیبی دوج بسیار دشوارتر از بقیه خواهد بود. اما، این را هم در نظر بگیرید که اگر رمز ارز طبق گفته‌های مدیران و برنامه نویسان پیش برود و در صرافی‌های معتبر ثبت شود، پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال بیبی دوج

تا وقتی که قیمت بالای خط سبز رنگ باشد، احتمال رشد قیمت تا خط قرمز بالا وجود دارد، 

توجه کنید که ریسک خرید ارز های شت کوین بالا می باشد.

** بروز شده در فروردین 1401 **

 

بیبی دوج بخریم یا نه؟

به طور کلی، برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال باید با احتیاط رفتار کرد. در واقع، کلیه ایرادات بنیادی که به دوج کوین وارد بوده، متوجه بیبی دوج کوین نیز شده است. سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال به علاقه و انتخاب شخص بستگی دارد و همین امر، رابطه آن ارز را با شخص می‌سازد. در رابطه با ارز بیبی دوج نیز به همین شکل است، اگر از دوج کوین به هر دلیلی خوشتان آمده است، پس رمز ارز بیبی دوج کوین نیز می‌تواند محبوب شما باشد. 
بنابراین، نمی‌توان تحلیل دقیقی از ارز بیبی دوج ارائه داد. ارز بیبی دوج کوین، از لحاظ بنیادی دارای مشکلاتی است که نمی‌توان آن را برای سرمایه گذاری بلندمدت پیشنهاد داد. بنابراین، برای خرید رمز ارز به نکات زیر توجه فرمایید:

  • نباید کلیه سرمایه خود را صرف خرید ارز دیجیتال کنید، پیشنهاد می‌شود برای خرید ارز دیجیتال فقط قسمتی از سرمایه خود را وارد این بازار کنید. 
  • در بازار کریپتوکارنسی به دنبال سرمایه گذاری بلندمدت نباشید.
  • با توجه به مزایای بیبی دوج کوین در مقایسه با دوج کوین، امکان کسب سود از طریق معاملاتی که در شبکه صورت می‌گیرد نیز فراهم است.

معرفی کیف پول های بیبی دوج کوین

با توجه به اینکه، توکن بیبی دوج در زنجیره بایننس فعالیت می‌کند، اولین قدم قبل از خرید این ارز افتتاح حساب در بایننس است. Baby Doge تا به این لحظه در هیچ صرافی لیست نشده است. در نتیجه می‌توانید آن را در صرافی‌های غیر متمرکز پنکیک سواپ خریداری کنید. قبل از خرید توسط این صرافی غیرمتمرکز، باید کیف پول در بایننس داشته باشید. خرید بیبی دوج به دو روش خودکار و دستی، صورت می‌گیرد. در روش خودکار و با پرداخت ریالی از طریق کارت بانکی و سایت پی98 می‌توانید اقدام به خرید کنید. اما، برای خرید از طریق دستی و با استفاده از کیف پول، بعد از نصب و تنظیم کیف پول خود، وارد سایت PancakeSwap.finance شده و کیف پول خود را متصل کنید. بعد از این مرحله به راحتی می‌توانید اقدام به خرید بیبی دوج کنید.

با توجه به تولد جدید بیبی دوج، کیف پول‌های زیادی این رمز ارز را پشتیبانی نمی‌کنند. در ادامه، کیف پول‌هایی که بیبی دوج در آن‌ها قابل نگهداری و خرید و فروش است، لیست شده است:

  • کیف پول کوینومی
  • کیف پول متامسک
  • کیف پول تراست والت
  • کیف پول اتمیک

خرید ارز دیجیتال بیبی دوج کوین (baby doge) از صرافی بیت پین

 

در این قسمت گام به گام مراحل خرید بیبی دوج را به صورت کامل بیان می‌کنیم:

گام اول: 

ابتدا وارد سایت داماهی پی شده و اقدام به خرید ارز دیجیتال BNB  کنید. دلیل این کار این است که، ارز دیجیتال بیبی دوج از شبکه بایننس استفاده می‌کند. در نظر داشته باشید بهترین راه برای خرید این رمز ارز استفاده از کیف پول trust wallet می‌باشد.

گام دوم:

برای تبدیل BNB به بیبی دوج باید ابتدا این ارز را به BNB smart chain تبدیل کنید. برای این کار در کیف پول تراست ولت، وارد قسمت BNB smart chain  شده و روی گزینه more کلیک کرده و سپس swap to smart chain  کلیک را بزنید. از این مرحله به بعد، تمام ارزهای BNB شما به BNB smartchain تبدیل شده است.

گام سوم:

در این گام، وارد بخش Dapps در کیف پول تراست ولت شده و در قسمت popular  بر روی گزینه pancake swap کلیک کنید. با انجام این مراحل صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که روی connect در قسمت بالای صفحه کلیک کرده و گزینه trust wallet را انتخاب کنید. برای برخی افراد کیف پول از قبل متصل بوده و نیاز به انجام این مراحل نیست.

گام چهارم:

در این صفحه، تبدیل BNB smart chain به baby dogecoin را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که، اگر ارز دیجیتال بیبی دوج در لیست وجود ندارد آن را سرچ کرده و گزینه import را انتخاب کنید. تنظیمات پرداخت را از بالای صفحه تغییر دهید. برای اینکه تراکنش شما به صورت کامل انجام شود، بهتر است مقدار slippage tolerance را در بازه 11تا 15 قرار دهید. بعد از اعمال تنظیمات بر روی گزینه swap کلیک کنید. تنظیمات اعمال شده در صفحه بعد نمایش داده می شود، اگر مورد تایید بود بر روی گزینه cofirm swap و سپس approve کلیک کنید تا تراکنش به صورت کامل ثبت شود.

گام پنجم:

برای اطمینان از انجام کامل تراکنش می‌توانید بر روی لینک نمایش داده شده کلیک کرده و در صفحه Bscscan وضعیت تراکنش خود را بررسی کنید. در این صفحه، اگر کلمه success نمایش داده شود بیبی دوج شما به صورت کامل خریداری شده است.

مقالات پیشنهادی:

 

همانطور که در ابتدای مقاله بیان کردیم، رشد این رمز ارز با توییت ایلان ماسک رشد خود را شروع کرد. در تاریخ 10 تیر با پیامی که ایلان ماسک در صفحه خود قرار داد بیبی دوج در عرض 24 ساعت حدود 228.3 درصد رشد داشت که بسیار چشمگیر بود. این رشد چشمگیر این رمز ارز را جز سود آورترین ارزهای طی ماه گذشته بیان کرده است. 

استخراج بیبی دوج

Baby Doge تنها حدود چند ماه دارد. تیم Baby Doge Coin می‌گوید که با سرعت 195 هزار دارنده (در زمان نگارش این متن) تعداد آن در حال رشد است. بر خلاف Dogecoin که عرضه آن می‌تواند بی نهایت باشد، بیبی دوج در در تئوری خود، ماهیت کاهش دهنده دارد، به این معنی که برای کمبود، ارزش قائل است. بنابراین به صورت دستی اقدام به سکه سوزی می‌کنند. پویایی و عرضه کمتر/تقاضای بیشتر نیز باعث افزایش قیمت می‌شود، البته اگر فقط برای کوتاه مدت باشد.

آیا 

تعداد کل دوج کوین در گردش در سال 2021 4.1 درصد افزایش خواهد یافت، اما در سال 2022 تنها 3.9 درصد خواهد بود. تورم دوج کوین در سال 2025 به 3.5 درصد، تا سال 2030 3.0 درصد، تا سال 2040 به 2.3 درصد و تا سال 2048 به 1.9 درصد خواهد رسید.

آیا دوج کوین آینده ای دارد؟

روند مثبتی در آینده دارایی وجود خواهد داشت. DOGE ممکن است ایده خوبی برای سرمایه گذاری باشد. در سال 2021، این سکه پایدار خواهد بود و قیمتی در حدود 0.24 دلار خواهد داشت. در سال 2025، میانگین قیمت Dogecoin می تواند به 1.22 دلار برسد.

نگاه کلی به بیبی کوین (Baby Doge) 

زمان راه اندازی9 ژوِئن 2021
شبکهبایننس اسمارت چین
تعداد کل توکن420,000,000,000,000,000
استاندارد توکنBEP 20
وبسایتwww.babydogecoin.com
تلگرامbabydogecoin
ردیتBaby_doge_coin
توییترbabydogecoin
اینستاگرامbabydogecoin
دیسکوردdiscord.com
وایت پیپرندارد

 

جمع بندی

به عنوان جمع بندی مطالب؛ باید اشاره شود که، ارز دیجیتال بیبی دوج کوین دستخوش تغییراتی در آینده است. به همین دلیل، سرمایه گذاری بلندمدت در بازار ارز دیجیتال منطقی به نظر نمی‌رسد. اگر تریدر ریسک‌پذیری هستید، می‌توانید مقداری ارز دیجیتال خریداری کنید اما، دید بلندمدتی به آن نداشته باشید. توصیه نویسنده به شما این است که، بهتر است با معاملات کوتاه مدت سودهای کوچکی از این بازار به دست آورید تا اسیر جریانات ناگهانی منفی که ممکن است پیرامون آنها شکل بگیرد، نشوید. 

سوالات متداول

Pancake Swap محبوب ترین مکان برای خرید سکه Baby Doge در حال حاضر است. این یک مبادله غیر متمرکز است که در آن کاربران از رمزنگاری که برای معاملات استفاده می شود کمک می کنند.
نماد اختصاری بیبی دوج کوین، BabyDoge می باشد.
توجه داشته باشید که Baby Doge هنوز در بسیاری از صرافی ها لیست نشده است. البته این موضوع برای ارزهای رمزنگاری شده کوچک و جدید طبیعی است و معمولاً بعداً پس از محبوبیت، صرافی های بیشتری آن ها را در لیست ارزهای خود قرار می دهند. هنگامی که این اتفاق می افتد ، یک صرافی مانند eToro یا Plus500 بهترین گزینه است.
بله. اولین قدم برای خرید Baby Doge داشتن یک حساب Binance است. همانطور که سکه میم در بایننس زنجیره هوشمند موجود است، قبل از هر چیز برای شروع کار یک حساب Binance باز کنید.
نظارت دات کام
پلتفرم مقایسه و بررسی نهادهای مالی
Enamadlogo-samandehi
کلیه حقوق این سایت متعلق به آسیا سرمایه هوشیار (nezarat) می‌باشد.